Cum sa scrii titluri de articole bune

by BloggerIn on September 20, 2010

Atunci cand cautam ceva folosind Google sau alt motor de cautare, se intampla sa nu dam click neaparat pe primul sau pe al doilea rezultat din lista. Atentia ne este captata de rezultatele, adica de titlurile de articole, care credem ca ne vor oferi solutia sau raspunsul la problema pe care incercam sa o rezolvam.

Asadar, in functie de cat de atractiv si informativ este titlul unui articol, acesta va primi mai multi sau mai putini vizitatori. 

Si atunci, se pune problema: care este secretul in a alege titluri bune pentru articolele pe care le scriem? Se pot da numeroase raspunsuri, dar toate se reduc la a te pune in locul celui care cauta.

Daca ai avea o intrebare sau o problema al carei raspuns este tocmai articolul pe care l-ai scris, ce ai scrie in Google pentru a gasi raspunsul?

O aplicatie care ajuta la alegerea celei mai bune variante o reprezinta Google Adwords Keyword Tool. Aceasta afiseaza cat de multi utilizatori cauta anumite cuvinte cheie si, foarte important, modul in care le formuleaza si le aseaza in fraza.

De exemplu, cineva care doreste sa promoveze intr-un articol un serviciu sau o firma de web design, va avea de ales intre multe alternative in ceea priveste cuvintele cheie din titlu si ordinea lor. Astfel de cuvinte ar putea fi ”firma web design”, “oferta web design”, “realizare site web”, “creare site web”, etc. Care reprezinta cea mai buna alegere?

O simpla cautare folosind Google Adwords Keyword Tool (atentie: folosind filtrele de tara si limba), ne ofera raspunsul corect: cea mai des cautata formulare este “creare site web”.

Asadar, un articol de genul “Creare site web la preturi accesibile” va avea mai mari sanse sa fie vizitat decat “X – Firma web design”.

In ceea ce priveste articolele cu caracter informativ, exista cateva tipare care functioneaza foarte bine, cum ar fi folosirea de formulari de genul “Cum sa ...”, “Cele mai bune metode de …“, “7 metode de a …“, etc. Dar, pana la urma, ceea ramane cel mai important e sa ne gandim ce se cauta si modul in care sunt formulate aceste cautari.

Folosirea aplicatiei Google Adwords Keyword Tool nu duce doar la alegerea de titluri bune pentru motoarele de cautare, ci si alegerea de titluri care atrag atentia cititorilor.

Un alt apect legat de scrierea de titluri bune o reprezinta momentul in care alegem titlul. Pornim de la titlu si apoi scriem articolul? Este posibil, dar, din experienta mea, articolul este cel care determina titlul si nu invers.

Cum alegeti titlurile articolelor pe care le publicati? Folositi Google Adwords Keyword Tool?

Related Posts with Thumbnails

Vrei sa afli cum sa poti sa atragi mai multi cititori pe blogul tau,
cum poti sa il optimizezi si sa il monetizezi?

Inscrie-te la RSS


Introdu adresa de email:     

Leave a Comment

Previous post:

Next post: